Τρόποι Αποστολής

Πληροφορίες αποστολής για τους σπόρους κάνναβης

Το να παρέχουμε στους πελάτες μας τον πιο αποδοτικό και διακριτικό τρόπο αποστολής βρίσκεται στην κορυφή των στόχων που έχουμε θέσει για την εξυπηρέτηση των πελατών μας. Η γρήγορη εκτέλεση των παραγγελιών σημαίνει ταχύτατη παράδοση, μεγάλη προσοχή στις προτιμήσεις διακριτικότητας και εξυπηρέτηση με χαμόγελο. Όλοι οι σπόροι αποστέλλονται από το κατάστημα μας. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να παρέχετε ένα έγκυρο όνομα, διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας για την παράδοση καθώς διαφορετικά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε πως το δέμα σας θα παραδοθεί επιτυχώς. Στέλνουμε με χαρά τα προϊόντα μας σε μια πληθώρα χωρών σε όλο τον κόσμο. Προσφέρουμε δύο μεθόδους αποστολής προς το παρόν:

Δωρεάν Αποστολή

  • Η αποστολή πραγματοποιείται σε 3 έως 15 εργάσιμες μέρες.
  • Παραδίδουμε μόνο σε ιδιωτικές διευθύνσεις ή σε σημεία εξυπηρέτησης της ACS. Δεν αναλαμβάνουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση που χρησιμοποιήσετε ως διεύθυνση παράδοσης ταχυδρομικές θυρίδες, σταθμούς παραλαβής δεμάτων με αυτοεξυπηρέτηση, σημεία προώθησης, πρακτορεία μεταφορών ή δημόσια σημεία.
  • Οι πληροφορίες παρακολούθησης του δέματος σας θα σταλούν στο καταχωρημένο e-mail σας μόλις σταλεί το δέμα – ελέγξτε το φάκελο με τα Spam.
  • Δεν πρόκειται να υπάρχουν ενημερώσεις στη σελίδα παρακολούθησης μέχρι το δέμα να φτάσει στη χώρα προορισμού, μια διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει έως και 10 εργάσιμες μέρες.
  • Οι παραδόσεις πρέπει να υπογράφονται. Ο ταχυμεταφορέας θα παραδώσει το δέμα στην καταχωρημένη διεύθυνση και θα αφήσει σημείωμα αν λείπετε. Σημειώστε πως σε μερικές περιπτώσεις ο ταχυμεταφορέας μπορεί να παραδώσει την παραγγελία σας στην ταχυδρομική σας θυρίδα για εξοικονόμηση χρόνου.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας (ή τμήματα αυτής) εντός 14 ημερών από την παραλαβή της χωρίς εξηγήσεις, υπό την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα εξακολουθούν να είναι εργοστασιακά σφραγισμένα (ισχύουν περαιτέρω εξαιρέσεις).

Η περίοδος επιστροφής θα λήξει 14 ημέρες μετά την ημέρα κατά την οποία εσείς (ή ένα προκαθορισμένο τρίτο πρόσωπο, εκτός του διανομέα) έχετε παραλάβει το προϊόν. Εάν έχετε παραγγείλει πολλά προϊόντα με διαφορετικούς χρόνους παράδοσης στην ίδια παραγγελία, η περίοδος επιστροφής λήγει 14 ημέρες μετά τη λήψη του τελευταίου προϊόντος της παραγγελίας.

Θα είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για οποιαδήποτε μείωση της αξίας του προϊόντος, ανάλογα με τον χειρισμό ή τη χρήση του, πέραν του πλαισίου διαπίστωσης της λειτουργικότητας/κατάστασης του.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, πρέπει να ενημερώσετε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή στέλνοντας ένα email στην παρακάτω διεύθυνση: [email protected]

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ

Τα ακόλουθα προϊόντα δεν καλύπτονται από το δικαίωμα επιστροφής:

  • Προϊόντα που έχει ανοιχτεί η αρχική τους συσκευασία
  • Προϊόντα που επιστρέφονται μετά τη λήξη της περιόδου επιστροφής
  •  Προϊόντα που έχουν ανοιχτεί μετά την παράδοση (για λόγους υγιεινής)
  • Προϊόντα που επιστρέφονται εντός εγγύησης, αλλά εν μέρει—θα πρέπει να επιστραφούν όλα τα εξαρτήματα που περιλαμβάνονται στην αρχική συσκευασία
  • Αναλώσιμα είδη

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Αφού ασκήσετε το δικαίωμα επιστροφής, όλες οι πληρωμές (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) θα σας επιστραφούν εντός 14 ημερών. Εάν έχετε επιστρέψει το προϊόν χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων για τυχόν έξοδα αποστολής. Ενδέχεται επίσης να ζητήσουμε τον κωδικό παρακολούθησης του δέματος ως απόδειξη επιστροφής, πριν από την επιστροφή των χρημάτων σας.